Helgarbete.

Har ju inte skrivit på ett tag, jag har verkligen haft fullt upp.
Truckutbildning i måndags, och arbete hela helgen.
Men ändå så var det äntligen daxs att börja julpynta.

Första prioritet var nya gardiner till Lukas rum.
Har köpt ett jättefint mörktblått tyg med lingon eller vad det nu kan vara på...

Så det var bara att ta fram symaskinen!


och börja nåla...

Att sy gardiner tar tid. Jag höll på hela söndagsnatten.
Men det behövdes verkligen. Ni förstår snart varför...

FÖRE: ful gammal trasa...



EFTER: Nja, lite bättre blev det i alla fall.





Det blev en duk till fönsterbrädan också.



Jag är inte helt nöjd med gardinerna, jag ska göra lite små justeringar en vacker dag när jag har tid, ork och lust. Men nu vill jag bara bli frisk.

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Åza

vad fint! :D duktig du är

2009-12-01 @ 19:29:24
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0