MÄKTIGT!

Oj oj oj... Dansbandskampen.

Över förväntan... Magiskt! Fantastiskt! Underbart!

Alla systrarna var med! Mysigt!

Jag röstade för flera hundra kronor, förstår dock ej varför de inte gick vidare på rösterna...

Motståndet var hårt...

Men de blev juryns val... Och de vet ju var de snackar om!

The Playtones och Titanix hade ju lite försprång eftersom de har varit med så länge nu i flera program!

Efterfesten var den bästa i hela mitt liv. Alla systrar var där, min far, mor (styv), min mormor, Bosse och mina kusiner.

Bjöd Melissa i juryn på en öl... Hehe... Sen skrev jag ett meddelande till Magnus Carlsson med min ögonbrynspenna på en gammal papperslapp som hon lovade att hon skulle ge till honom.
Får se hur det blir med det!
Hade tänkt att man kunde kanske träffa Magnus men han var väldigt arogant och otrevlig och stack nog på en gång efter sändningen! Jag hade en viktig fråga till honom. Det är så att jag älskar hans Jul-skiva, men min älskade son hade sönder den förra året! Så jag ville veta vart jag kan köpa en ny...

STOLT!!! Jag blir så jävla stolt över min storasyster!

På tåget hem läste jag Aftonbladet och jag kunde inte hålla tårarna tillbaka när jag läser att Blender fick 5 stjärnor och att Maria Persson borde ha stått på de stora scenerna för länge sen...


Ska packa upp mina grejer nu och ikväll är det Luciafika på dagis!

Ha det gött så länge och bilder från festen kommer så småningom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0