Tröööött.

Dagispersonalen vill att jag ska passa tiderna på morgonen lite bättre... ;)
Gick upp kl 07 idag så vi hinner nog idag.
Men jag fattar inte att det ska vara så svårt... Okej vi kommer när vi kommer de vet dom på dagis...
Idag skulle nog tomten komma, så det var bra att min pöjk kunde komma kl 09.

Det är ganska lungt på jobbet just nu. Jag märker att vi har tappat kunder till nya Hemköp och nya Willys. Plus att vi alltid är underbemannade. På måndagar tex går sista man i frukten hem kl 18:00.
På tisdagmornar ser det för jävligt ut alltså och är tomt överallt, och vem får skit för det!? Jo jag så klart, eftersom det är jag som jobbar tisdagmornar. Och jag är så jävla trött på det...
Jag får sluta med att vara så jävla petig på tisdagar. Tror fan inte att vi kommer få in mer personal, så det bästa jag kan göra är att slarva, vilket helt går emot mina principer.

Jag fick sköta beställningarna igår, det är kul! Har inte fått in någon rutin på det ännu men härifrån kan det bara bli bättre!

LÄNGTAR tills på lördag! FINAL I DANSBANDSKAMPEN!!! Kollade oddsen, Blender ger 15 gånger pengarna... Sätter jag 100 spänn så vinnar jag 1500... Men då får ni fan RÖSTA!!!!!

Det var så kul i måndagskväll när det var Lussefika på dagis, ett gäng föräldrar började att prata om Dansbandskampen och tyckte Blender var SÅÅÅ bra.
"Jag känner sångerskan, det är liksom min Storasyster"
Fatta vad stolt man blir!!!

Ha en bra kall torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0