Väntat länge...

Jag har väntat länge på den nya säsongen av På Spåret.

Det ska bli mycket intressant hur de nya programledarna beter sig.
Eskilstunakillen Fredrik Lindström är både smart och intelligent. Luuk... ja han är som han är, jag är rädd att han förstår mitt program, men säger egentligen inget förens jag har sett det.



Alla som känner mig vet att På Spåret är mitt absoluta favoritprogram.
Men nu är det ju så att det går samtidigt som IDOL. :(
Jag brukar ju inte titta på IDOL, för På Spåret brukar börja tidigare på hösten. Men nu har jag följt idolerna så jag kommer att titta på det, för att sedan se på På Spåret på SVT PLAY direkt efteråt.
Så får det bli. Idol är ändå så slut snart.

Tove åker nog ikväll! Jag gillar henne inte... Hon sjunger bra, men inte så bra att hon har rätt att vara så kaxig som hon är. Ja, hon har väl rätt att vara hur kaxig hon vill, men det funkar inte på mig.
Jag vill se Calle eller Erik som vinnare. Vem av dom... jag skulle nog säga Calle då.

Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0