Äntligen!

Det känns så jävla skönt nu! Har precis kommit hem ifrån jobbet och min tunga del av schemat, dvs fredag kväll, 12 timmars lördag, 8 timmars söndag och en sen seg måndagkväll.
Det är sista gången jag går igenom detta. För nu är jag ledig imorgon och har tre korta pass på onsdag, torsdag och fredag. Ledig hela helgen och nästa måndag börjar mitt nya schema. Då börjar jag vara ledig varje måndag!
UNDERBART är det!!!

Tipade faktiskt på matchen igår. Hade på känn att det skulle bli 2-1 till AIK. Och så blev det.
10 gånger pengarna... fan att jag bara satte 20 kr... :(

Ska upp tidigt i morgon i alla fall för barnen ska fotas på dagis. Så klart alla ska vara med då. Men det känns segt, när man annars kan ligga allihopa i vår stora säng och vakna sådär lite sakta medans man tittar på Bolibompa!

Ha det gött i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0