Denna underbara dag!

Hehe jag blev på dåligt humör när jag vaknade i morse. Det spöregnade... och det slutade aldrig...
Vad tusen skulle man hitta på tänkte jag!??

Lukas ville se på Hitta Nemo för femtioelfte gången denna helg...
Så vi såg på Hitta Nemo och Bolt och Ice Age OCH Monster Inc OCH Rasmus på luffen. Detta kallar jag filmdag!

Efter middagen tycker min "galna" sambo att vi ska ta en promenad i regnet.

-Skämtar du!??

Det gjorde han inte. Och en stund senare var vi ute, påpälsade med tjocka tröjor och regnkläder. Lukas tyckte så klart att det var asroligt i regnet och hoppade i varje liten vattenpöl han kunde hitta.

Vi gick ner till Coop och köpte lite naturgodis, som vi sedan åt vid en mysig lekplats. Nämnligen den på Lukas dagis. Påsen blev så blöt att den nästan gick sönder... Men gött var det.
"Gården" på dagis är öppen för allmänheten när dagiset är stängt som tex nu på helgerna och då kan man gå dit och leka, vilket är väldigt roligt för barnen känner ju igen sig där. Plus att man som förälder hjälper till och städar bort ölburkar och fimpar, för tyvärr missköts detta av en del människor.

2 timmar var vi ute i mörkret på denna söndagseftermiddag och det spöregnade hela tiden.
Men faktiskt så måste jag säga att detta är den bästa dagen på länge. Det var supermysigt och alldeles underbart!!!

Mer regn åt folket!




Kommentarer
Postat av: Åza

sv; Jadå jag har blivit bättre, love you saknar dig! <3

2009-11-23 @ 00:19:01
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Maria Persson

visste inte att du hade en blogg gumman! älskar ju att läsa vad ni alla syrror gör om dagarna. :) låter som att ni hade en mysig dag ju trots vädret....gäller bara att ha bra kläder och ett positivt tänkande för att uppskatta sol,vind,regn och ohyra...hehe. pöss pöss...saknar dig! Vi ses på dansbandskampen den 12 dec! love ya

2009-11-25 @ 09:46:49
Postat av: Maria Persson

heeej! har också en blogg nu...puss

solflackar.blogg.se

2009-11-25 @ 11:57:19
URL: http://solflackar.blogg.se/
Postat av: Maria Persson

har en blogg jag med nu! solflackar.blogg.se

puss o kram

2009-11-26 @ 23:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0