Frustrerad...

Jag blir galen på mitt jobb alltså. Hela veckan har lagret varit överfullt och man har ingen plats att göra det man ska på. Det blir bara värre o värre för varje dag som går. Nu får fan ledningen skärpa sig.

Är så jävla trött på att jobba kväll. Jämna veckor som denna blir det fyra kvällar på raken. Det är fan inte kul. Jag har en familj o ta hand om! Det är väl fan så mycket bättre att ge kvällspassen till snorungarna som sover på mornarna och som bara blir glada för lite extra OB-timmar.

Dum ide med extrapris på bananer.... Jag har inte gjort något annat ikväll än att fylla på bananer...
O så är ena potatishissen trasig... Mycket strul just nu...

Men nu har jag äntligen börjat min truckutbildning. Det blir en del övertid ( på mina lediga måndagar), men jag har alltid velat ha det och teorin är jävligt enkel!
Så det kommer att gå bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0