HELG!

Då var det ledigt i helgen! Vad ska man hitta på!?

Lukas mår bra, han fick sin vaccinspruta igår. ÄNTLIGEN. Nu ska han tillbaka till dagis nästa vecka. Vi har hållt han hemma nu i två veckor just för att minska risken till att bli smittad!
Några biverkningar har inte uppstått. Han mår hur bra som helst.

Jag själv har också fått min spruta. ÄNTLIGEN. Har lite ont i armen men det är inget märkvärdigt.

NU kan jag andas ut lite. Jag har mått så dåligt över det här, jag har inte tränat på två veckor snart...

Jag hade ju tänkt att springa Novemberplågan idag, men det blidde inte så. Men i morgon ska jag försöka ta mig upp till Sisjön för ett riktigt mördarpass. Får se hur långt det kan bli.

Nu ska jag och Lukas ut en sväng. Tar lite gungning först, sen går vi till posten och hämtar ett paket, efter det blir det nog en fika på cafeet intill.

HA DET GÖTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0