Hemma igen.

Nu är vi hemma igen. Lukas o jag.
Det var verkligen väldigt skönt med frisk luft. Och Lukas små 27:or fick springa av sig!

På posten hämtade jag mina gardiner som jag beställt för hundra år sen. Det blev lite antiklimax där... Jag beställde ju bruna fina höstgardiner till sovrummet. Det var jävligt lång leveranstid på dom alltså. 2 MÅNADER.

Om 2 veckor ska jag sätta upp julgardinerna så jag vet inte hur jag ska göra nu. Vänta till nästa höst kanske, eller skicka tillbaka dom... Jag får fundera på saken.

Våra magar är i alla fall fulla med winerbröd från cafeet vid hemköp. Efter fikat tog vi en sväng in i butiken... jag vet, jag jobbar på ICA men jag får väl handla vart jag vill!? Affären är under ombyggnad, ska bli Willys så det var jävligt rörigt därinne.
Men jag lät Lukas gå själv och plocka den frukt han ville ha. Han var så duktig ( och söt) och la 3 banner, 4 clementiner och 3 Pink Lady äpplen i korgen. Min pojke det.
Lite mjölk och ketchup hamnade ocksåi korgen. I kassan hade han sönder en lucka vid kassan. En stor jävla lucka som sitter under kortmaskinen vid bommen... Men det var tydligen ingen fara. De ska som sagt bygga om.

Ikväll blir det fläskfile a lá Persson!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0