I Väntan på vaccinet...

Jag fattar inte att det ska ta sådan tid! Det finns ju vaccin nu.
Nej, alla personer i riskgruppen ska ha först... bla, bla, bla.

JAG ÄR I RISKGRUPPEN! ALLA MÄNNISKOR FÖDDA EFTER 1958 ÄR I RISKGRUPP. PUNKT SLUT.

JAG HAR BARN SOM INTE HAR ÅLDERN INNE FÖR ATT FÅ VACCINET.

JAG ARBETAR MED MÄNNISKOR BLAND LIVSMEDEL, STÖTER PÅ ÖVER 1000 MÄNNISKOR VARJE DAG.


Jag var på vårdcentralen härom dagen när bara de i riskgrupperna vaccinerades, det var fan inte en människa där. Kunde inte jag få den där jävla sprutan då... Vården är fan sanslös...

Sedan förstår jag inte människor som vägrar ta vaccinet! Hur fan tänker ni? Ursäkta språket!
Vaccinet är inte farligt! Det är själva svininfluensan som är FARLIG!!!!

Hur många människor ska DÖ innan ni ska begripa!

Ni måste skydda era medmänniskor, framför allt barnen som är för små för att ta vaccinet!
Smitta inte våra barn för guds skull!

En sak till ska jag säga. Vaccinet innehåller kvicksilver! Helt riktigt! Precis lika mycket kvicksilver som det finns i en portion med fisk och potatis med hummerfondsås. Så snälla, kvicksilverförgiftning av vaccinet.... SKÄRP ER!!!!

TA ERT VACCIN!!! INTE BARA FÖR DIN EGEN SKULL, FÖR VÅRA BARNS SKULL. DE ÄR VÅR FRAMTID!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0