Sovmorgon.

Jag vet inte när jag hade sovmorgon senast! Det ska bli så skönt att börja jobba 14:00 istället för 07:00 på lördagar.

Lukas har hostat hela natten, han tyckte det var jättejobbigt. Ja vi andra också. 2 timmar mellan 01:50 och 03:50 var vi vakna och försökte få i han hostmedicin. Han fick den, spydde upp den, fick den, spydde upp den, fick den och spydde upp den och så vidare. Därav sovmorgonen!!

Jag LÄNGTAR tills den 12 Dec. Då ska jag se Dansbandskampen LIVE, eftersom min syster är med! Jag ska åka dit själv utan barn och sambo. Det kommer bli jobbigt men kul också. Hoppas att de har vin och öl där!
ALLA systrar ska med, och jag har fått äran att sitta vid anhörigsbordet. Så jag får gratis inträde. Maten är jävligt dyr där. Så jag har tänkt att äta något innan och istälet lägga pengarna på Åzas biljett. Som sagt, ALLA ska med!

Kollade upp tågbiljetter och det har ju blivit svindyrt! Hittade en billig hemresa för bara 300. Sen tänker jag faktiskt ta bussen dit för då tjänar jag 300 spänn, annars skulle dit resan kosta 750kr.
Jag fattar inte att det ska vara så dyrt att åka tåg. Och ingen service får man heller.

Sist jag skulle åka tåg var det byte i Katrineholm och då hade jag en minut på mig att gå på med tre väskor och en barnvagn. Jag hann inte hitta min vagn så jag gick bara på där jag stod på perrongen. Jag bad tågvärdinan hjälpte mig med barnvagnen men det vägrade hon. Hon ville inte skada sin rygg sa hon. Lyft upp honom så kan han gå på själv sa hon. Eller hur!! Släppa lös min tvååring på perrongen, nej jag tror inte det.
Så jag fixade allt själv och var skitsur.... Var så sur så jag satte mig på fel plats i tåget under hela resan för inte fan ville hon hjälpa mig till min rätta plats... BU för henne!
Du passar inte till detta yrke sa jag till henne!

Kommentarer
Postat av: Åza

Sara du är ju för söt! :)



Och jävligt dum värdinna! Dom borde skjutas...

2009-11-14 @ 13:44:39
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Maria Persson

fan alltså hon hade nog inte fått nått i sig på länge...:) vilken kärring alltså

2009-11-25 @ 10:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0