Feber blä...

Har feber nu... Asjobbigt kan jag säga... Det var väl helt okej när man var 20 och bara kunde bry sig om sig själv och ligga i sängen hela dagen och äta godis. Men nu har man en liten unge o ta hand om, som ständigt behöver aktiveras. Tur att jag har min goa sambo som ställer upp! Puss på dig!

Sitter o väntar på Idol. Imorgon är jag ledig, ska bli superskönt. Ska bara komma ihåg att jag ska jobba extra på söndag!

Min son är underbar, han har lärt sig att man ska städa och plocka undan efter sig. HELT FANTASTISKT!


Kommentarer
Postat av: Åza

Ååh. lilla lukas vad duktig han e! :D

2009-10-23 @ 19:39:09
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, verkligen. Det måste ha fått ifrån mig va!?? Hehe

2009-10-24 @ 10:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0