Ledig???

Känns så himla skumt idag. Dalle vilja att vi skulle byta söndag och det gick ju bra. Men nu sitter jag här på min jobbsöndag och är ledig. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu.
Efter middagen blir det löpträning i alla fall.

Att min favorit Camilla åkte ur Idol var så tråkigt att jag inte vill se reprisen...

Längtar tills mitt nya schema börjar. Kommer jobba lagom långa dagar, vara ledig varje måndag, jobba 14:00 -20:30 på lördagen istället för 07:00 - 19:00. Bland mycket annat!

Väntar så mycket på besked om min julledighet!! Måste bara få ledigt!

Nej, det får bli en lugn dag hemma med familjen idag, lite lek ute innan middagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0