ONT!!!

Nu har jag en så jobbig träningsvärk!

För de första simmade jag 2000 meter i måndags. Det var superhärligt. SÅ himla GÖÖÖTT. Hade min sambo med mig som kämpade som en gnu i vattnet! Stort plus för honom!

Igår så jag var med min Svärmor på Gekås i Ullared. Jag lämnade barnet och sambon hemma så jag kunde strosa runt där utan gnäll. Dagen började med buss till Mölndal Station 06:20. O så var jag hemma 21:00. Det kallar jag heldag. Fick köpt alla presenter och julklappar till min son. Han fyller ju 2 år strax! Det blev mycket annat också i kundvagnen, därav träningsvärken. För jag skulle ju hem med alla sakerna på tåget också. Det var så tungt. Som tur va hittade jag stora plastpåsar med dragkedja i IKEAstuk som jag kunde bära allt i.

Egentligen är jag alldeles trött för att skriva nu... Jag har haft en jobbig dag idag. Skulle ju ha teammöte på jobbet kl 10:00 som jag höll på att glömma. Jag var precis klar att sticka till dagis när jag kom på det, så det vara bara att fixa mig i ordning också. Sen till dagis med andan i halsen och hann precis dit innan de skulle iväg för att se en barnteater. Just då bajsade min son... Hehe... Ha det så kul så kommer pappa o hämtar dig sen kom ur min mun sen gick jag bara. Ut till cykeln och tokkörde till jobbet. Kom i tid men när mötet börjar inser jag att jag glömt frukosten...
Mötet håller på till kl 13:00 o precis när jag tänkte äta lunch så kommer jag på att skolklassen som ska lära sig äta 500g frukt ogrönt varje dag ska ju komma 13:30. Så det var bara ner till avdelningen o förbereda...
Klassen kommer, klassen går... 14:30 så får jag MAT i magen o jag mår bra igen! Går ner o jobbar igen och cyklar hem 20:00. LÅÅÅNG dag!

Jag lovar, imorgon har jag glömt detta.
Ska sova nu börjar 07:00!

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0