Rött eller blått?

Dagen är till ända. Sportspegeln är slut för denna vecka.

Denna dag blev mysig. Solen lyste medans vinden blåste så där härligt kall som den kan göra på västkusten.
Jag bara älskar denna årstid. Den kalla luften rensar mina lungor!

Har haft namnsdagsfika för min son och dagen till ära så blev det spagetti och köttfärssås till middag som är hans favorit.

Det blev ingen löpning, men jag ska simma imorgon innan arbetet.

Såg på debatten i kvällens Agenda mellan Thomas och Anders. Skattesänkningar eller inte... Ojojoj... Hur ska man veta vad som är bäst? Allt jag vill egentligen är att pensionärerna ska slippa behöva fråga mig om jag kan dela på gurkan åt dom för att de inte har råd att köpa hela...
Det är allt för nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0