HEJ!

Första inlägget i min första blogg! :)

Vad ska jag skriva om!?

Kanske att jag idag för första gången på längre lyckades hitta tid till träning!
Det blev 2000 m simning idag!
Träning är den bästa avkopplingen för mig! Det är också mer är bara träning. Jag är en tävlingsmänniska och jag har alltid höga mål o stora drömmar! Det är lite svårt att komma dit jag vill för jag har annat i livet. FAMILJ!!


Men jag måste tillbaka till träningen. Min träning består av löpning o simning och jag har tre stora mål!
Number one: Springa milen under 45 minuter!
Number two: Springa Göteborgsvarvet under 2 timmar och 15 minuter!
Number three: Börja simma masters simning!

Detta är inte helt orealistiskt!


Jag känner mig ofta kluven, löpningen i all ära, men nog fan är det mysigare med hemmakvällar med familjen o dra ner till fotbollsplan o lira lite boll som min son så mycket älskar!
Eller att sitta i soffan med en påse bullar och titta på Rasmus på luffen!

Jag ska nu i höst börja lägga upp ett bra o tydligt träningsschema som gör att jag är i toppform till Göteborgsvarvet som går av stapeln den 22 Maj 2010.

Familj, jobb o träning!! Går det verkligen att kombinera dessa tre grejer???
Om det går så är mitt liv fullbordat!




Kommentarer
Postat av: Åza

Välkomen till blogg världen ;D

Hoppas det går bra med schema läggning på träningen :D

2009-10-16 @ 01:11:53
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: maria Persson

Blev inspirerad nu och vill också ha en blogg...:)

2009-11-25 @ 10:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0