Aprilskämt eller vad?????

Igår den 1 April fick jag detta meddelande på facebook. Vilken trög brud detta måste vara! Kan inte ens svenska!
Hehe, men visst det är någon som drev med mig eller hur!!!???
Hur fan kommer man på o skriva så här till någon??




Sara Persson
Jag måsste få vetta en sak varför hetter du Sara Persson de är jag som hetter Sara Persson har jag tviling syster som du va hetter du i andra namn för jag hetter Maria . nu blev jag nyfiken på dig och jag vill se dig jenom fyra ögon hur gammal är du jag är 36 född 19 Mars svara jag vill vetta vem du ä för vi hetter samma namn . Sara


April, april, du kan inte lura mig vart du vill! :)


VAD MINNAR DU MED DIG JAG HETTER FAKTIS SARA PERSSON OCH DE ÄR INGEN APRIL SKÄMT . SVARA


Hehe!


vad minnar du med de hehe jag hetter faktis Sara Persson o de är ingen skämt


Jo det är ett skämt o jag går tyvärr inte på det!


nej de är ingen skämt om du inte tror de så kan du gå in på mig på facebook för de står mitt riktiga namn . slut


Ja de må hända att du heter Sara Persson, det finns ca 600 personer som gör det i sverige. men hela den här grejen är ett skämt!

Kommentarer
Postat av: åza

svar haha sara då, du vet ju att jag har börjat igen, jag och malin gick ju ut och rökte när du var hemma hos malin med lukas! :P

2010-04-05 @ 19:41:18
URL: http://awzas.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag minns inte det! Jag höll väll på med mina tågbiljetter då ju.... var lite okoncentrerad! Sorry.... Och FY!!!!!

2010-04-06 @ 18:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0