Gårdagen!

Igår var jag på jättebra humör! Gick upp när klockan ringde, Lukas satt redan i soffan o hade satt på Dvd:n. Föresten, vilken teknisk generation de här barnen kommer att bli. Herregud, 2 år o kan välja film och sätta på den, veta vilka knappar man ska trycka på...

I alla fall, vi kom i tid till dagis, o jag kom i tid till jobbet o jag gick o la mig i lagom tid. Vilket gör att jag blev pigg idag. Känner mig glad.

Jag är uppe i 59 semlor nu! Det blir en till o bara en till sen ska jag börja äta nyttigt och börja träna på riktigt inför Göteborgsvarvet.

Först ska jag springa Göteborgsvarvets seedinglopp som går den 21 Mars, men det är bara en kvarts maraton!

Ha en bra dag för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0