Mina betyg från den 3:de deltävlingen... bättre sent än aldrig!

Deltävling 3 från Göteborg den 20 Februari, (min fars 50årsdag).

Ska försöka minnas alla låtar, som sagt det var fest...


1. Alcazar - Headlines

Jag gillar Alcazar, men denna låt lät precis som vanligt, inge fel i det! Superbra!

4 poäng.

2. Johannes Bah Kuhnke - Tonight

Bara tråkig....

0 poäng

3. Elin Lanto - Doctor Doctor

Nej Elin, bättre kan du... Bra drag dock

2 poäng

4. Erik Linder - Hur kan jag tro på kärlek

Denna lilla Ted Gärdestad var bra. Tyckte att den kunde gå vidare...

3 poäng

5. Getty Domein -  Yeba

Inkvoterad eller vad? Bra drag i alla fall. Cool snubbe. Men låten neeej.

2 poäng

6. Timoteij - Kom

Jättebra låt, gillade verkligen denna. Men det var något som fattades...

4 poäng

7. Darin - You're Out Of My Life

Darin sjunger som en gud, så varför fick han en sån här dålig låt????

1 poäng och det är bara för att han är Darin

8. Crucified Barbara - Heaven Or Hell

Hårdrockstjejer... var då någonstans... De kunde ju i alla fall ha spelat en hårdrockslåt...

0 poäng.


Jag tyckte att bidrag nummer 1 och 6 skulle till globen och bidrag nummer 2 och 4 till andra chansen...

Vi får se hur det går i den sista deltävlingen ikväll... Ska försöka vara lite snabbare med betygen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0