Mina betyg från den andra deltävlingen från Sandviken.

Bättre sent än aldrig...
Men jag har haft fullt upp, jobbade hela helgen och igår var det pulkaåkning och spinning och styrketräning på schemat.

Men här kommer det...

1. Eric Saade - Manboy

Töntig låt, töntig kille, bra sväng.

2 poäng

2. Andra Generationen och Dogge - Hippare hoppare

Jag hade höga förväntningar på detta bidrag. Men det föll pladask... Allt var bara skämigt...

0 poäng

3. Anna Maria Espinosa - Innan alla ljusen brunnit brunnit ut

Oj... jag somnade visst. Fin vaggvisa, men jag trodde jag kollade på melodifestivalen.

0 poäng

4. Highlights & MiSt - Come And Get Me Now

Detta är lite min smak. Klart bäst hitills. Superbra verser, refrängen var väl sådär.

3,5 poäng

5. Pauline - Sucker For Love

Neeej. Not. Jag gillar verkligen inte sånt härt....

0 poäng

6. Andreas Johnson - We Can Work It Out

G......u.....d     v.....a......d      l.....å.....n......g......s.....a.....m     l.....å......t.
Kom igen för bövelen.
0 poäng

7. Kalle Moraeus & Orsa Spelmän - Underbart 

Bra låt, synd att gubbarna inte kan sjunga och att de var 20 år yngre!

3 poäng

8. Hanna Lindblad - Manipulated

Klä på dig kvinna. Okej låt. Men bara okej.

2 poäng



Jag tyckte att bidrag nummer 4 och 7 skulle till globen och bidrag nummer 1 och 8 till andra chansen. Men det blir aldrig som jag vill.... Nästa gång hoppas jag mycket på Alcazar!







Kommentarer
Postat av: malin persson (syrran)

hihi kul lista

2010-02-22 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0