På semledagen har jag tröttnat...

Igår på semledagen åt jag min 60:de semla. Den fick jag från jobbet, svårt att säga nej när det är gratis!
Men nu är det slut... Nu är det bara bra mat och nyttigheter som gäller till varvet...
Eller ja.... mest av bra mat och nyttigheter...

Annars händer det inte så mycket. Jobbar o står i!

Ska till Eskilstuna i helgen. Hoppas bara att tågen går som de ska så de inte blir instälda på grund av den snöstrom som väntas komma!
Jag ska hem nu för att fira min pappa som fyller 50 år på lördag.
Måste också hinna träffa mina systrar också...

Men ja ja, bara jag kommer iväg och att tågresan går bra.

Ha det gött!!



Kommentarer
Postat av: åza

Åå vad roligt att du ska komma! Det hade jag ingen aning om! Hoppas vi hinner ses :D<3

2010-02-17 @ 20:50:05
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0