Köket

Köket fick verkligen ett lyft igår med de nya gardinerna. Nu fattas det bara en lampa i fönstret...

Vi åkte pulka igår också... mest jag... Lukas ville mest kasta snöbollar.
Han var så söt sist vi skulle till dagis, han ville inte sitta i vagnen. Han behöver inte alltid det, men det är inte ofta som vi kommer i tid till dagis, oftast har vi lite brådis... men det gick bra att sitta i vagnen när han fick en stor iskockla att hålla i. Barn är lättroade eller hur!


Idag händer inte mycket... behöver städa i o för sig...

I morgon måste det bli löpband på nåt gym. Jessie o jag måste komma igång nu, om vi nu ska orka oss igenom varvet.


Nu blir det lunch, vi ska käka upp kasslern jag gjorde i fredags! Tack Kalle för receptet! 4 av 5, nästa gång ska jag ha en sås till, det blev lite tort för min del, men Lukas åt som bara den!

Ha en trevligsöndagsångest! Själv har jag inget sånt längre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0