NEJ, DET ÄR INTE SANT!!!

Alla vet ju att mitt favoritprogram alla kategorirer är PÅ SPÅRET!!!


I fredags åkte de till mitt Eskilstuna, och jag blev så glad. GLAD!!!

På 10 poäng skrek jag NEEEEEJ, DET ÄR INTE SANT!!!

-Vad fan är det? hörde jag min sambo fråga....

DET SKA TILL ESKILSTUNA, NEJ DET ÄR INTE SANT...

Det var sant, ledtråden på 10 poäng var jävligt enkel.

Vi lämnar Silver bakom oss ( de åkte från Sala där silvergruvan finns ) och resan mot myntstad!
Som alla vet ligger Myntverket i Eskilstuna.

De tävlande var länge inne på ÖRE-bro.

Alla ledtrådar var jävligt enkla, men de tävlande tog inte de förens på 4 och 2 poäng!
Bosse tog de på de vita tigrarna.
Filip och Fredrik var helt borta, men fixade i alla fall 2 poäng.

Vet ni hur länge jag har väntat på att de ska fara till Eskilstuna!!??
HUR LÄNGE SOM HELST!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0