Mina betyg från den 4:de och sista deltävlingen i Malmö! Första 5 poängaren!

Jag har nu gett min förta 5 poängare, men tyvärr blev det också den enda!

Här kommer mina personliga betyg på de sista 8 bidragen! 

1. Sibel - Stop

Jag fattar inte att denna inte vann, det är ju en fempoängare! Gillade inte den första gången jag hörde den, men det var precis innan jag skulle lägga mig en kväll o jag var jättetrött.
Den är ju grym!!!

5 poäng!

2. Py Bäckman - Magisk stjärna

Är det John Lennon?? 

0 poäng

3. NEO - Human Frontier

Gillade inte hans falsett, men låten var grym och melodin fantastisk!

4 poäng

4. Lovestoned - Thursdays

Så tråkig...

2,5 poäng

5. Anna Bergendahl - This Is My Life

Jag älskar den här låttexten, lyssnat på den flera gånger nu, hennes röst är ju lite speciell och jag vet inte om jag tycker om den eller inte... men låten älskar jag!

4,5 poäng

6. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar

Nej, din tid i melodifestivalen är förbi Pernilla. Bra drag dock...

3 poäng

7. Noll disciplin - Idiot

Detta går fetbort....

0 poäng

8. Peter Jöback - Hollow

Vacker röst, tråkig låt.

2 poäng.

Jag tycker att melodi nummer 1 och 5 skulle till globen och melodi nummer 3 och 6 skulle till andra chansen. Synd Pernilla att du missar din brors bröllop, men du kunde faktiskt ha låtit bli att vara med...

Nu får vi se vilka som går vidare till Globen ifrån andra chansen, där håller jag på Alcazar!


Kommentarer
Postat av: åza

håller med dig!

2010-03-02 @ 19:18:58
URL: http://awzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0