Mycket fin helg!

Åh... jag har haft en jättefin helg!
Nu är det iofs onsdagkväll, men i alla fall.


I lördags var hela familjen på bio. Vi såg Nicky Nyfiken 2. Jag var lite nervös, men Lukas skötte sig bra. Det var bara mot slutet av filmen som han tröttnade på att sitta still och gick upp på scenen och började att dansa! Så söööööt var han! Efter det blev det en strosvandring i stan med hamburgare och allt var det var!




I söndags hade jag årets första tävling! Seedingloppet till Göteborgsvarvet. En kvartsmaraton dvs 10,5475 KM.
Jag hade bara tänkt att springa under timmen. Jag trodde inte att jag skulle klara av det. Jag har inte sprungit så mycket i år. Totalt 20 KM innan denna tävling. Jag ställde mig långt bak i startfållen och tänkte ta tävlingen mest som ett träningspass. Tävlingen gick över förväntan.... sluttid: 53,07 minuter!
Personligt rekord med 4 minuter ganska exakt. Vid 10 KM stannade klockan på 50,39 vilket är 18 sekunder sämre än mitt bästa lopp på milen förra året!
Plats 209 av ca 3000 så det var verkligen inte illa pinkat! Överlycklig och superglad!



I måndags kom min bror hit ifrån Eskilstuna och vi åkte in till Gamla Ullevi och såg IFK Gbg - Häcken! Det blev 0 - 1 till Häcken! Men... men... mest ledsen för min brors skull! Han håller på IFK. Jag håller ju på ÖSK. Men jag har bestämt att Lukas ska hålla på IFK. (vill ju inte att han ska bli mobbad i skolan Hehe). Jag köpte en IFK tröja till han! Jättesöt!


I tisdags var jag tillbaka i verkligenheten o på jobbet.

Kommentarer
Postat av: åza

vad du är duktig! Grattis :D

2010-03-24 @ 20:48:58
URL: http://awzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0