Stessvecka med hjärnskakning...

På lördag är det påskafton! Dvs MASSOR av jobb för oss... men det är kul!!

Men igår när jag klev upp ur sängen så ramlade jag ihop och slog huvudet i garderoben. Fråga inte hur, för jag minns inte. Men jag har ont i huvudet, rumpan och axeln, men bara på vänster sida.
Snacka om trött... ;) Orkar inte ens stå på benen!! Hehe.
Nej det är inte roligt. Riktigt ont hade jag.... tänkte vara hemma från jobbet... mådde bättre efter ett tag så jag åkte till jobbet i alla fall och kämpa mig igenom dagen! På eftermiddagen fick jag jävligt ont igen så jag ringde vårdcentralen. De sa att det kunde vara en lätt hjärnskakning och rekomenderade vila i 3 dagar.
Det skulle se ut de... att vara borta från jobbet i 3 dagar, den stessigaste veckan på hela året.... Nej du!
Så i dag var jag på jobbet igen, mådde lite bättre, tills jag fick en bananlåda i huvudet! Tom visseligen, men i alla fall.
Jag har haft bättre dagar i mitt liv om man säger så!
Längtar tills helgen när jag är ledig i tre dagar!

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0