Sveriges Television!

För ett tag sen anmälde jag mig till programmet Vem vet mest? i Sveriges Television.



Idag ringde en tjej från programmet och jag blev jättenervös...
Jag skulle köra en "kvalomgång" på telefon då....

20 frågor o jag skulle ha rätt på ALLA för att få vara med i programmet.

Jag klarde alla utom en! En enda jävla fråga från att vara med i TV igen... Grymt besviken är jag... ;(

Frågan som jag kuggade på var:

- Vilken dansös har fått en jordgubbstårta uppkallad efter sig?

Svaret är: Anna Pavlova = Pavlovatårta!

Ska man verkligen kunna veta sånt. Herregud vilken jävla bajsfråga!

Visste ni det??



Kommentarer
Postat av: åza

å vad roligt det hade varit om du kom med :D synd att det inte gick vägen ...

2010-03-04 @ 22:26:29
URL: http://awzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0