Fortsättningen på Semifinal 1...

Nu sitter jag och väntar på fortsättningen av Inför Eurovision Song Contest!

Spänd är jag, hoppas få höra en riktig superduperlåt!

Här kommer mina betyg på kvälles låtar!

10. Belgien.  

Jag känner ingenting för denna låt... men han får 1 poäng för rösten.



11. Malta.  

Nej... det blir för mycket ballader.... 1 poäng för rösten även här!



12. Albanien.  

Nu börjar det vankas schlager! Det är lite fart o fläkt i låten. 4 poäng för detta går hem hos mig!



13. Grekland.  

Svik mig INTE Grekland!
Detta land var min favorit förra året! ÄLSKAR DETTA LAND!!!!

Årets låt är ju kanonbra!!!! Bra Grekland!!! Ni kan den här grejen!!!
Och sen är ju karln så j..la snygg! ;) Det är rytm från första stund!!!
Jag älskar detta! 5 poäng!!!!

Panelen dissar den... men det bryr jag mig inte om!




14. Portugal.   

Fy tusen vad jag får ont i huvudet! 0 poäng




15. Makedonien. 

Helt OK låt. Men lite tråkig... 2 poäng



16. Vitryssland.  

Jag gillar ju egentligen inte ballader... men denna är ganska fin. 3 poäng



17. Island.  

Bra drag men lite tråkig. 3 poäng



Överlag är det väldigt många tråkiga låtar. Det är alldeles för mycket ballader.
Men jag hoppas på Grekland!!

Ha det gött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0