Uppdatering

Jag skriver inte så mycket längre... Men det händer inte så mycket just nu!
Jag jobbar på i vanlig ordning.
Denna vecka har dock varit lite annorlunda då jag i måndags hade uppföljning av Vizuera utbildningen. Så jag blev sittandes hela dagen!
I Tisdags var jag på Nätverksträffen i Svenljunga. Jättekul var det, givande och intressant, men blev sittandes hela dagen!
Sååå seg var jag igår när jag var tillbaka på jobbet. Men i dag känns det bättre. Känner verkligen för att ta i idag!!
I morgon innan jobbet ska jag springa igen med Jessie. Det är så skönt att vi har kommit igång nu, men lite sent kanske... det är bara drygt 2 veckor kvar till de stora Göteborgsvarvet som är 2,1 mil långt. Jag har sagt att jag ska klara det på 2 timmar och 15 minuter, men sen ändrat mig och sagt under 2 timmar!
Känslan jag har i min kropp just nu säger att jag kommer att klara det på under 2 timmar. Jag känner det på mig.
I söndags var vi på Cirkus Skratt inne i stan. Vet inte riktigt vad jag tänkte på, men hade fått gratisbiljetter. Lukas var ju inte still en enda sekund, och denna 2 timmars föreställning var aaaaaaaaalldeles för lång för min lilla pöjk. Vi var inte hemma förens vis 21-tiden på kvällen.



Ska göra mig i ordning för jobbet nu, ska jobba kvällen!

Ha det gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0