Syster och Liseberg!

För några dagar sedan spelade min systers band Blender på Liseberg, och Jag var där med Lukas. Det var så mysigt att få träffa henne igen!
Lukas fick åka lite karuseller och han tyckte det var görkul alltså! Han var så lycklig! Lägg till lite glass och en gasballong på det så har du världens gladaste unge!!!

Lite bilder från vår underbara kväll!!!



Cool va!?? Här är vi backstage inne i Loges medans Maria gör sig i ordning för spelning!




Busar för fullt!!! Kärlek på hög nivå!



Han vinkade glatt till mig. Så söööööt!



Vi åkte in till stan utan barnvagn och jag tyckte Lukas var jätteduktig!! Fast det blev sent så på hemvägen fick han sitta på axlarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0