Äntligen!!!

Min son har nu äntligen fått en sparkcykel! Å jag lovar han är överlycklig. Han har sagt "Tack snälla söta mamma" i 2 dagar nu! Min lilla sötis! Det är så roligt för de allra flesta barnen här på gården har en sån här sparkcykel och han har länge varit avundsjuk på dom. Han har ofta fått låna någons och kört lite, men då har han vägrat att lämna tillbaka den och så blir det bråk så vi får gå in. Inte roligt! Det är lite svårt men han får träna!! Övning ger färdighet!!


Sitter o väntar på att det ska bli dags att åka till jobbet. Jag ska jobba kväll i kväll och det är så tråkigt. Nej inte tråkigt, det är jobbigt och stressigt. Vilket i sin tur i och för sig leder till att det blir tråkigt. Jag måste ha semester snart! Det är lite drygt 3 veckor kvar, men det känns som en evighet. Men det är bara att kämpa på!!!!

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0