Helt slut...

Jag har jobbat för fullt både denna och förra veckan och det känns i kroppen kan jag säga.

I morgon kväll har vi personalfest så jag får se hur pigg jag är och hur länge jag kan hålla mig vaken! Hehe... jag låter som värsta kärringen!!! Men i vilket fall som helst så brukar det vara roligt och så även denna gång hoppas jag!!!

Måste titta efter nya regnkläder... det har spöregnat hela dagen idag och ska nog göra det i morgon också. Mina nyvarande regnkläder är så gamla... rena rama 80-tal... som dessutom är för stora... Men men jag blev ju inte blöt i alla fall när jag cyklade till jobbet!!!

Jag har nu äntligen fått reda på att jag har fått ledigt på midsommar! TJOHOOOO!! Vi ska ner till Gällared och till min svägerskas sommarstuga ( Lyxstuga helt nybyggt precis intill vattnet ). Vi var där förra midsommar och det var hur trevligt som helst!!

Annars har det inte hänt så mycket...

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0