Mys-pys dag med min son!

Jag blir trött och tjurig när det går tungt på jobbet så idag när jag var ledig så tänkte jag göra något roligt med min son. Det blev först lekstan med mycket bus och skratt och fika med glass. Efter några timmar där så gick vi till leksaksaffären.



Där inne var vi jättelänge och det fanns ju såååå mycket roligt att titta på och att testa. Vi köpte ett spel som jag minns att jag spelade när jag var liten. Det heter Stekta Ägg. Det är superkul, och jag blev helt nostalgisk.



På hemvägen gick vi förbi hästhagen och Lukas plockade blommor till pappa. När vi sedan kom hem stod maten på bordet!! :)

En helt mysig och rolig dag. Det har varit en sån här dag som man kommer att minnas länge!!!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0