Tung helg!

Helgen var tung. Jobbade fredag kväll och kom i säng sent, men jag minns att jag ställde klockan. Men när klockan ringde i lördags morse så vaknade jag inte. Jag hade tänkt att gå upp kl 05:00 eftersom jag började kl 06:00. Istället ringer min kollega och väcker mig kl 07:15 och jag är inte på jobbet förens vid 08:00. Riktigt jobbigt blev det att jobba in två timmar en lördag fm när det är så mycket att göra. Men, men... det är glömt nu!!!

Söndagen var roligare! Under förmiddagen var jag och familjen ute på promenad och såg att det stod fullt av hästtransporter vid parkeringen. Det visade sig att det var hästhoppningstävling på G. Vi bor precis intill ett stall så vi dit och tittade och tog en fika. Det var jättemysigt!

 

Så duktiga alla tjejer och killarna var tyckte jag.



Söndag kväll var det dags att återvända till jobbet och det blev en stressig kväll. Men det är också glömt nu!

Ha det gött!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0