Underbar helg!

Min helg har var mycket bra! Den började redan i fredags kväll när det var dags för firmafest! Vi var på star bowling och åt 3-rätters och spelade 5-kamp. Det var så kul och lätt den bästa personalfesten jag har varit på. Mitt lag kom tyvärr bara 2:a... jag försöker att smälta det, men det är svårt. Allt skulle ju bara vara "på skoj" men det blev så mycket prestige så jag tappade fokus helt o hållet.

Under lördagen blev det bara deg på balkongen o det var så gött. Det var MYCKET länge sen jag gjorde så lite under en hel dag!

Söndagen hade bra bouleväder, så det fick bli det. Vann över sambon min i alla fall, o han blev grinig så då passade jag på att springa årets första mil. Jag tog det ganska lungt och det tog väl ca 57 minuter och 50 sekunder. Det kändes jättebra att ha gjort det. Knät håller!!!

Idag var det bara att återvända till verkligheten och till arbetet.

Det var allt för nu! Ha det gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0