Det var ett tag sen....

Helgen jag hade i Karlstad hos min syster Maria var underbar på alla sätt!! Bara en sådan grej att åka tåg helt själv utan en unge som vägrar sitta still, det var så avkopplande. Nu kunde jag sitta i lugn och ro och lösa korsord. ( Vann för övrigt de korsordet och vann 2 biobiljetter ).

När jag kom fram till Karlstad kom Maria med vän och hämtade upp mig och vi åkte och införskaffade proviant för kvällen. ;) Sedan for vi hem till hennes vindsvången (alt. walk in lägenhet). Hon har verkligen kläder och skor ÖVERALLT. Vi ägnade timmar till mycket snackoch skratt om världen, livet och mycket annat.
Korkade upp, efter det var det förfest hemma hos Anders. Träffade mer folk och sedan blev det dans på Blue Mon Bar. Dansade till E-Type och Trolls Jimmy Dean precis som i min ungdoms dagar! Härligt var det!
Sen hamnade vi mitt i ett bråk! Jag fick reda upp allt som vanligt hehe!!!

Shopping stod på schemat dagen efter.

Det är inte ofta jag gör saker på egen hand, så det blev en liten minisemester för mig!


Älskar dig syster Maria!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0