Hej o hå!

En ledig helg börjar nu... Vet dock inte vad vi ska hitta på, men kommer på något snart.

Som ni kanske har märkt så blev det inte Anders som blev tittarnas val i True talent. Lite besviken blev jag för jag hade hoppas så!!!

Nu måste jag berätta en rolig grej som min son sa inne på JULA när vi var där här om dagen för att köpa lite grejer till min cykel.

Vid kassorna så fann jag ett gäng REAspel till mitt gamla playstation. Så hittade jag ett spel som jag trodde Lukas ville ha. Han älskar ju filmerna Madagaskar, och detta var ett spel med dom figurerna.


Jag sa så här: - Det här spelet vill du väl ha Lukas??? Han svarar: - WOW, det är ju madagaskar!!¨
J:- Ja vi kan köpa det!
L:- Ja men vad kostar den då?
J:- Den kostar bara 99 kr!
L:- Okej, det är för mycket pengar!
J:- Nej, det är inte så farligt, och så lägger jag ner spelet i korgen.
L:-MAMMA!!! LÄGG TILLBAKA DEN FÖR DEN KOSTAR FÖR MYCKET PENGAR SA JAG!!!!!!! 
Hehe, jag belv helt paff. Så jag la tillbaka den.
Jag borde ha spelat in det där o visat honom det när han är 16 år och ska ha dyra märkes jeans!!

Sen såg han en godisbilpåse. - Mamma vi tar den här i stället, den kostar bara 15 kr. Vi kan äta den efter maten lite senare! Och så la han påsen i korgen! <3

De är söta ibland de små liven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0